Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Michael Rosell - 22 mars 2010 20:59

nu var det ett tag sedan, har fått påbackning från E om att jag skriver lite för sällan, måste ta tag i det igen!

Det har varit fullt upp med jobb, hundar, bröllopsplanering osv. Inte en lugn stund fram till semestern känns det som. Mycket roligt också naturligtvis. Framför allt den 16/4 då jag skall på växthusfest till Isåsapalatset. En tradition med mycket skratt, god mat, dryck och roliga människor.  Sedan den 22/5 är det dags för bröllop. Nu är vi mitt uppe i planeringen, skall bli så roligt att få fira den dagen ihop med A&P   

Har hittat en ny hobby som jag tänker hålla på med ett litet tag, årstidsbundet just nu i alla fall. Arbetskamrat L fick mig att börja virka. Det började med att hon virkade en OS-mössa till mig - skulle jag nog kunna själv. Sagt och gjort, garn inhandlades, snabbkurs hos L och sedan satte jag igång. Går rätt så bra om jag får säga det själv :-)

Nu är jag inne på min 4:e mössa. Kolla in bilderna. En mössa har jag gett till grannpojken, den svarta är sonens och den lila kanske jag behåller själv om den blir bra. Har kommit på ett annat användningsområde också. Om man vänder på dem så kan man använda dem som brödkorgar  De är lite platta i toppen och inte spetsiga som jag helst hade velat ha dem. Men jag gör säkert något fel här och där. Övning ger färdighet säger man ju.      

Skickar med en bild på odjuren också! Den lille är nu 5 månader och växer så

det knakar!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards