Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Michael Rosell - 21 januari 2010 18:48

Man blir kopplad hit och dit och får sedan vänta på att få prata med någon. Jag skulle boka en spa-behandling som jag fick i födelsedagspresent. Fick vänta länge i telefonen men som tur var fick jag sedan prata med en väldigt trevlig människa. Jag bokade något som heter energikuren (det kan ju jag behöva;-), sen blir det relax och lunch med min man. Det blir nog en väldigt bra lördag fast det dröjer ända till den 20 februari men då har jag något att se fram emot.


I dag har vi varit på banken och äntligen fått ordning på alla huslån som spretar åt alla håll. Huset hade stigit i värde och det tackar vi ju för! Så nu är allt samlat, snyggt och prydligt till en bra ränta som vi hoppas håller sig ett tag ;-D


I morgon blir en tidig dag för jag måste åka till bageriet och köpa frallor till fredagsfikat eftersom det råkar vara min tur i morgon. Bra drag att börja med frallor istället för massa kakor och tårtor eftersom vi fikar redan 8.15, fredagen blir så mycket bättre.


I dag har hudarna haft husse hemma nästan hela dagen. De var själva ett par timmar på morgonen men de fixar det väldigt bra. Xanto säger till nästan varje gång han behöver gå ut nu och det är ju bra. Det är sällan det händer någon olycka nu, isåfall mest om han är så uppspelt att han glömmer sig. Nu har båda hundarna somnat men inte för natten tror jag. Det brukar bli en kvällsrunda vid 9-tiden också.

Ovido - Quiz & Flashcards