Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Michael Rosell - 10 februari 2010 21:27

har jag fått min dator, ja jag har fått ärva sonens bärbara;-) Detta eftersom jag är en så fruktansvärt snäll mamma som hjälper till så att han köpa en stationär istället!! Bortskämt litet barn, f´låt tonåring, jag vet men ibland är han värd lite extra. Nu får jag väl leva på vatten o bröd ett tag  

Min "nya" dator är en Sony Waio som jag är mycket nöjd med. Nu har jag också en dator som är bara är min, skönt att slippa dela.


I går var en mycket rolig dag. Husse fick ett nytt jobb. Han har ju pluggat logistik i två år + en projektledarutbildning på ett år så han ville byta inriktning helt mot sitt nuvarande jobb som är inom vård och behandlingsbiten. Det nya jobbet är som projektledare på ett logistikföretag med 10 anställda. Det är nästan bara fördelar med detta. Bättre lön, inga långa resor till och från jobbet, och alla helger lediga. Nackdelen är hundarna får vara själva lite mer men det går ju att lösa, vi har två bra personer som ställer upp som hundvakter när det kniper.


Ovido - Quiz & Flashcards