Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Michael Rosell - 16 februari 2010 17:53

blir jag på min laptop. Hade problem med att installera Itunes för min Iphone och skulle byta från Vista till Xp som jag vet säkert fungerar. Nä då funkar inte drivrutinerna till XP på datorn som bara är 3 år gammal. Hur är det möjligt??? Så nu står jag här med ingenting..... skit!! Kan inte heller ladda hem Vista för att installera igen, har bett en kompis om hjälp, får se om han kan klura ut något. Jag blir såååå trött.


Ja ja, helgen gick i ett väldigt lugnt tempo efter en suverän fredag. Chefen tog lite bilder, ja detta är de censurerade bilderna

  Föremålet för festen: Hanna

  PiaLotta     Hela örongänget   BILEN!!! Det är något visst men en Limo i alla fall ;-)


Bilderna kom visst i omvänd ordning men som allt annat i fredags var ju allt upp o ner o bak o fram....

Ovido - Quiz & Flashcards